fredag, december 19, 2008

Holliday oooooo Holliday

Jaha då var det äntligen sista arbetsdagen före en välförtjänt semester, bara ett par timmar kvar, sen sätter man sig i bilen från jobb och ska inte vara tillbaka på 18 dagar... 18 sköna dagar, eller åtminstone hoppas jag att det ska bli 18 sköna dagar.

Har iockförsig en del saker som måste göras, men jag tänker ta måstena när jag känner för det, undvika aldeles för många planer, jag vill ha rörelse frihet denna semestern!

dock finns där 3 dagar som redan är inplanerade, Julafton, ska vara hos syrran kl 3, Nyårsafton, ska vara hos björn och Eli på kvällen, och så den 22:a då vi ska över till Köpenhamn och Tivoli där!

imorgon lördag ska jag på Bio också föresten, ska se The day the earth stood still


den verkar vara riktigt bra så det ser jag riktigt mycke fram emot.
och så blir det Ikea för att köpa lite Julklappar och annat

Inga kommentarer: