onsdag, februari 18, 2009

tittade på hus idag!

Var och tittade på ett hus idag ute i Klagstorp, lite lustigt det låg bara 2 hus ifrån det andra i klagstorp som jag är intresserad av.

På utsidan var det ett helt underbart hus, jätte fint, nyputsat och kanon mysigt.
hade en carport för 1 bil och plats för ytterliggare 2 bilar på uppfarten. ett stort förråd med verkstadsdel
Inne i huset så var köket ganska nytt (2002) men golvet hade spruckit, troligen dåligt underarbete under plattorna så det måste göras om samt att man nog hade fått flytta på skafferiet och sätta in en stor kul och en stor frys istället för som det var nu.

men annars så var nedanvåning fin, dock även en del enklare elarbeten, nya uttag och brytare, inget svårt alls.

ovanvåning hade jag nog valt att riva alla väggarna och göra om dom för det var bara panel panel panel överallt och inte riktigt min smak, men med 2 STORA sovrum och ett vardagsrum mellan dom!

Jag gillade huset och priset var bra det med, men som sagt, måste sälja vårt innan någon bank godkänner ett huslån till mig tyvär!



Inga kommentarer: